Hi slu+s

Hej!
Jag heter Julia och jag kommer från Stockholm och är ett stort fan av killarna i The Janoskians!
Det har jag varit i ca ett år nu men på grund av att jag har mått väldigt dåligt (vilket jag fortfarande gör men inte fan ska det stoppa mig) har jag inte haft ork att starta och driva en fanblogg! Men, ju större killarna blir desto fler fans får dem, så då startar jag en blogg nu!
 
Kort om The Janoskians:

De består av Daniel Sahyounie, James Yammouni, Beau Brooks, Jai Brooks och Luke brooks som den 7 juli 2011 skapade youtube kontot Janoskians. De lägger upp videor så som när de stör folk , mockumentärer, utmaningar osv. Namnet står för Just Another Name Of Silly Kids In Another Nation (Skip).
 

Kommentarer
Sanna

Vad roligt, har letar efter en Janoskians blogg! Hoppas det går bra för dig! <3

2013-03-21 ⎪ 16:00:14



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

 
Trackback